1.26.2010


Fortsättning följer...

Nu har vi varit på besök hos våra vävvänner. Och det var jätteroligt! De har minst lika många vävstolar som vi, men de har ju vävar i alla! En del har suttit lite längre, men det bortser vi ifrån. Fina vävar var det också, ingen kamera hade jag ju med...
Det roliga var att att medan vi oroade oss för att de kanske hade ångrat sig, så gjorde de samma sak! Så nu har vi bestämt att sammanslagningen blir av. Någon gång i september kommer flyttlasset. Så vi har gott om tid att städa undan.

Annelies pläd har blivit färdig, den har även blivit ruggad och den är så lätt och fluffig att man blir sugen på att väva en pläd. Fast jag ingen behöver....



Imorgon åker jag tåg upp till Borlänge och första kurstillfället på Fornby Folkhögskola. Det ska bli jättespännande. Det jag oroar mig mest över är det kommande ovädret som ska dra in imorgon. Måtte tågen gå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar